14 ינואר 2019, פורסם ע״י

אז התחיל קצת גשם ואוטוטו יירד עוד ואם עדיין לא התארגנתם על מטריות, אז הנה כמה לינקים למטריות שלפי הביקורות לא יתפרקו ברוח הראשונה.

מטרייה נראית כמו אביזר בסיסי אבל, למען האמת, יש המון אפשרויות למיין. ניתן לקנות מטריה בכל צבע שאפשר להעלות על הדעת. אפשר לבחור מתוך מגוון רחב של סגנונות, חומרים, וצורות. יש מטריות זעירות שנכנסות לתיק קטן או ארנק, ושמשיות גדולות שיכולות לסוכך על קבוצה קטנה של אנשים. ישנם סוגים שונים של מטריות לגשם ולשמש.

אז איך בוחרים אחת עבור עצמך, או עבור מישהו מיוחד? חקרנו את שוק המטריות, וערכנו רשימה של מאפיינים שיעזרו לבחור.


      

הנוחיות שלה והעמידות שמות את EEZ-Y בראש הרשימה שלנו עבור המטריה הטובה ביותר הזמינה כיום.

  • יתרונות: חופה כפולה מאפשרת לאוויר לנוע דרכה במקום להפוך את המטריה. קומפקטית להפליא.
  • חסרונות: הכפתור אוטומטי דורש קצת כוח כדי לסגור את המטריה.

המשך למוצר באמזון  - מחיר ₪83.94 ($22.95) , מחיר עד הבית ₪119.89 ($32.78) כולל הכל, וכמובן, עדיף להוסיף מוצרים נוספים מתחת לתקרת המס. נכון למועד הפרסום. 


      

אם לא בא לכם להתפרע בתקציב גבוה אבל עדיין רוצים תכונות של מטריה ברמה הגבוהה ביותר, זוהי כנראה המטריה עם הערך הטוב ביותר הזמינה באמזון.

  • יתרונות: עמידות ןתכונות דומות למטריות יקרות יותר, כמו שימוש בסיבי פחמן מסגסוגת מגן. קלה וקלה לשימוש. הרבה צבעים לבחירה.
  • חסרונות: צרכנים מסוימים מדווחים שלעיתים טיפה יותר קשה לסגור אותה.

המשך למוצר באמזון  - מחיר ₪83.94 ($22.95) , מחיר עד הבית ₪119.34 ($32.63) כולל הכל, וכמובן, עדיף להוסיף מוצרים נוספים מתחת לתקרת המס. נכון למועד הפרסום. 


      

יש אנשים שאולי לא אוהבים את עיצוב הבועה, אבל אם כן, זו המטרייה בשבילך.

  • יתרונות: מציעה הגנה מלאה מרוח ומגשם, שקופה וקל לראות דרכה. עשויה מפלסטיק PVC דוחה מים. מגיעה ב- 18 עיצובים יפים ויש עליה אחריות מוגבלת לכל החיים.
  • חסרונות: כאשר היא סגורה, המטרייה לא קטנה או ניידת כמו מטריות אחרות, אבל זה לא באמת משנה אם צריך את הבועה ומתחברים לעיצוב.

המשך למוצר באמזון  - מחיר ₪88.35 ($24.00) , מחיר עד הבית ₪139.16 ($37.80) כולל הכל, וכמובן, עדיף להוסיף מוצרים נוספים מתחת לתקרת המס. נכון למועד הפרסום. 


 




Artboard 1