14 ינואר 2019, פורסם ע״י

ביום שני ה 16/7/2018 יחל הפריים דיי (Prime Day) העולמי של אמזון - 36 שעות של מבצעים והנחות משמעותיות לחברי פריים בלבד.

לפי שעון ישראל, המבצע יחל בשעות הצהריים באמזונים באירופה, וב- 22:00 בערב באמזון ארה״ב ויסתיים לאחר יום וחצי (בחצות למחרת ע״פ השעון המקומי).

על מנת לקנות ממחירי המבצע, יש לעשות מנוי פריים (אפשר נסיון לחודש בלבד ללא עלות), כאשר מנוי הפריים הינו נפרד לכל אמזון (כלומר פריים באמזון ארה״ב אינו תקף לאמזונים אחרים ולהיפך). באמזון אנגליה כדאי במיוחד לעשות השנה מנוי פריים כיון שהוא גם מוזיל את עלות המשלוח בצורה משמעותית, ולכן שווה להתמקד בו ובאמזון ארה״ב.

פרטים על איך לעשות מנוי פריים ועל חודש התנסות.

אמזון מייחסת חשיבות רבה לפריים דיי, והשנה כנראה יותר מתמיד, עקב העלאת מחיר מנוי הפריים. כדי לסבר את האוזן לגבי עומק ההנחות והמבצעים, יש הערכות שבפריים דיי הקודם, למעלה מ- 75% מהמבצעים על יותר מ- 30,000 מוצרים שהשתתפו, היו טובים יותר מאשר בבלאק פריידי שנחשב ליום הקניות האולטימטיבי. כמות המוצרים הגדולה תוזרם באופן מדורג, כל 5 דקות יתווספו מבצעים חדשים לחגיגה, והביקוש המסיבי בכל העולם גורם לכך שאין זמן להתמהמה כי המלאי נגמר מהר, מהר מאוד אפילו.

זה המקום להזכיר שבארה״ב מתח החשמל (110V) והתדר שונים מישראל (ולא 220V כמו בישראל) ולכן בד״כ לא מומלץ לקנות מוצר חשמלי למטבח או עם מנוע מארה״ב, כיון שרוב הסיכוי שהוא לא מתאים למתח בארץ ומצריך שימוש בממיר מתח ייעודי שהוא מוצר נוסף לא זול, מגושם ואינו משנה את התדר). למרות זאת, יש מוצרים רבים שעובדים במתח דואלי (משתנה), כלומר מסוגלים לפעול במתח שנע בין 110V-220V או 110V-240V ואותם אפשר לקנות ללא חשש (בד״כ מדובר במוצרים קטנים שאינם למטבח או מכילים מנוע - פשוט לבדוק בדף המוצר).

באופן כללי, החשמל באירופה זהה לישראל, ולכן אפשר לקנות בלי חשש מכל האמזונים באירופה. שימו לב שבמוצרים מאנגליה וארה״ב צריך להוסיף מתאם לתקע או להחליף את החיבור עצמו.

זה המקום להזכיר שכדאי מאוד לשלם במטבע המקומי (דולר, יורו) ולא בשקלים, כיון שאמזון גובים עמלת המרה שהיא בערך כפול ממה שגובות חברות האשראי.

קישורים ישירים לדפי המבצע, לפי שעון ישראל: 

 

 




Artboard 1